Pojištění domén se skládá ze tří částí.
1. Pojištění domén v případě krádeže
První je samotné pojištění domény, pro případ její krádeže, které je ve smluvních podmínkách označeno jako technické odcizení domény (neoprávněné odebrání přístupu k doméně jejímu oprávněnému držiteli). Výše pojistného protiplnění závisí na variantě služby. Aktuálně nabízíme variantu Jistota s plněním 1.000.000 Kč a varianta Jistota EXTRA s plněním 3.000.000 Kč.
2. Asistenční IT služby
Asistenční IT služby jsou zde hlavně jako rychlá konzultace. Jedná se o standardní nabídku asistenčních IT služeb k produktům Slavia pojišťovna, rozšířenou právě o domény. Asistenční služby jsou součástí obou variant (Jistota i Jistota EXTRA).
Asistenční IT služby vám pomohou například:
- S postupem při odcizení domény, kontrolou podkladů a konzultací s registrátorem.
- S prevencí podvodů při převodu domény.
- Při uzamčení domény.
- V oblasti vlastnických e-mailů a autorizace změn u domény.
- Při vypršení držby a obnovení domény.
- Při odcizení online účtu.
3. Asistenční služby právní pomoci
Každý úspěšný web se dříve anebo později setká s pokusem o zneužití jeho značky (domény). Řešení nemusí být snadné, ovšem právníkem napsaný dopis mnoho kyberšmejdů přiměje ať si najdou snadnější oběť. Slavia pojišťovna k produktu Jistota EXTRA zařadila i asistenční služby právní pomoci.
Musíme uznat, že si situaci kolem domén nastudovali opravdu důkladně. Jsou to problémy, které se zákazníky pravidelně musíme řešit.
S čím vám asistenční služby právní pomoci pomohou:
- Spory o držbu domény
- Zneužití jména/ochranné známky v doméně
- Cybersquatting, domain grabbing, typosquatting
- Převod a prodej domény
- Dědické řízení ve vztahu k držbě domény
- Zajištění, zablokování domény z rozhodnutí státních orgánů
- Odebrání domény ze zákona